帅喵君ww

Until The Day I Die (Album Version) - Story of the Year

桶对老爷的感情大概就像歌词这样吧(在我心中)
_(:<」∠ )_

~純粹分享~

********************

【Story Of The Year -Until The Day I Die】

Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you, for you
我把心分給了你
Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you
我把心分給了你

As years go by
年復一年
I race the clock with you
我爭取時間跟你在一起
But if you die right now
但如果你現在死了
You know that I'd die to
你知道我那心也碎了

I'd die too
心也碎了
You remind me of the times
在這段時間裡妳記得我
When I knew who I was
當我知道我是誰
But still the second hand will catch us
總會有人伸出援手拉住我們
Like it always does
就像平常一般
 
We'll make the same mistakes
我們犯了相同的錯誤
I'll take the fall for you
我將與你墜入
I hope you need this now
希望妳現在需要
Cause I know I still do
因為我知道我也常這麼做

Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you
我把心也分給了你
Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you
我把心也分給了你

Should I bite my tongue
我應該咬掉舌頭
Until blood soaks my shirt
直到鮮血滴濺在衣服上
We'll never fall apart
我們從未分開
Tell me why this hurts ~so much
告訴我為何這麼疼痛

My hands are at your throat
我雙手掐住你的喉嚨
And I think I hate you
我想我討厭妳

But still we'll say, 'Remember when'
但我們時常講 回憶從前
Just like we always do, just like we always do
就像我們所做的,就像我們所做的

Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you
我把心也分給了你
Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you
我把心也分給了你

Yeah, I'd spill my heart
是啊,我把心也給分了
Yeah, I'd spill my heart for you
是啊,把心也分給了你

 My hands are at your throat
我雙手掐住你的喉嚨
And I think I hate you
我想我討厭你
We made the same mistakes
我們犯了同樣的錯誤
Mistakes like friends do
像是朋友會犯的錯
My hands are at your throat
我雙手掐住你的喉嚨
And I think I hate you
我想我討厭你
We made the same mistakes
我們犯了相同的錯誤

Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you, for you
我把心也分給了你

Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you, for you
我把心也分給了你
Until the day I die
直到我死去的那天
I'll spill my heart for you
我把心也分給了你

Until the day I die
直到我死去的那天
Until the day I die
直到我死去的那天

评论

热度(9)